Tuesday 19 June 2012

Happy Birthday Abang Harith!

On 13th June 2012 hari tu, birthday anak sulung aku yang ke-9. sekejap je waktu berlalu. dah 9 tahun rupanyer. rasa baru semalam bersalinkan dia... hahaha...!
So takde apa la sangat sambutan dia. Dia decided nak celebrate ngan kekawan kat sekolah. So as usual, dia mintak aku buatkan kek yang sangat famous sekarang ni.. apa lagi RED VELVET la.. 
Jenuh aku nak memikirkan decoration dia.. lastly dia cakap.. i want the simple one only...So at last i came up with this idea..well very simple cake for a very simple boy. 

For Eiman Harith, we are proud to have you. Semoga allah sentiasa memberkati Eiman harith, dan semoga harith menjadi anak soleh yang membanggakan ummi satu hari nanti..amiin!

Happy Birthday sayang!

For those yang nak resepi kek ni..silalah klik pada link ni..http://blackbowribbon.blogspot.com/2012/06/kek-red-velvet.html

Hasil kerja tangan aku...;)
bila aku cuba mengedit... hambik ko!
50 cuppies for teachers and super friends...yaay!




No comments:

Post a Comment